2020. április 2.

Ismertető

Kedves olvasó!
Ahogy azt már írtam, egy történetet szándékozok közzétenni az oldalon, aminek az ismertetőjével végre el is készültem.
(igen, én is remélem, hogy az írásban jobb vagyok, mint a képszerkesztésben)
Cím: Fordíts hátat a fénynek!
Ismertető: A történet főszereplője a tizenhét éves Skylar Moore. A lány életének egy nehéz időszakában kapcsolódunk be a cselekménybe: még mindig nincs túl legelső szakításán, ami fizikai és lelki egészségére is kihat, közben pedig a továbbtanuláson is gondolkoznia kell. Keményen dolgozó, szigorú anyja komoly pályára szánja őt, Sky igazi álmairól pedig hallani sem akar: a lány ugyanis zenei karrierről álmodik, mást el sem tud képzelni. Skylar mindennapjait külső és belső konfliktusok nehezítik meg, az élete azonban egy csapásra a feje tetejére áll, mikor egy hideg januári estén elmegy a Black No. 1 zenekar koncertjére. Az együttes családias, kis koncertet ad a tagok szülővárosában, Skylar pedig az első sorból élvezi a zenét – és egyben magára vonzza a bandatagok figyelmét. Az addig átlagos életet élő tinédzser hamarosan egy szerelmi sokszögben találja magát: vonzó és tehetséges zenészek között őrlődik. Ha jól választ, az igazi szerelem segítségével olyan lelki terhektől is megszabadulhat, amik már évek óta hátráltatják; ha azonban nem a megfelelő embernek szavaz bizalmat, azt talán sosem heveri ki.

~❁~

Próbáltam olyan címet választani, ami valahogy harmóniában van az oldal címével. Sajna nem vagyok túl ötletes címadó, viszont, ha már egy zenés történetről van szó, azt találtam ki, hogy minden fejezet címe egy zeneszám lesz, ami valahogy kötődik az aktuális fejleményekhez. Igaz, ezek többnyire angol címek lesznek, de ennyi szépséghiba bele kell hogy férjen.
Új fejezetet hetente tennék közzé, még nem tudom, milyen napon, de próbálok majd kialakítani egy rendszert. A prológus még a héten érkezik. Egyelőre ennyit szerettem volna elmondani, hamarosan jelentkezem az irománnyal.
Winter

2 megjegyzés: