2022. november 27.

Mi történik

 

Hát heló!

Szóval jókora kihagyás után újra itt vagyok. Régóta nem volt olyan nyugis fejezete az életemnek, mint a jelenlegi (nyugis alatt azt értem, hogy nem kismillió dolgot csinálok egyszerre és van némi szabadidőm, nem azt, hogy én nyugodt vagyok). És ezt kihasználva igyekszem visszatérni a blogoláshoz, ha csak a magam gyönyörűségére is. Ebben a bejegyzésben megpróbálom áttekinteni, honnan jövünk, és felvázolni, hová tartunk.

  • Fordíts hátat a fénynek! Több mint két éve kezdtem el a történetet, és ha nem úgy alakul az életem, ahogy, valószínűleg már régen befejeztem volna. Tele vagyok újabb ötletekkel, viszont addig nem akarok belekapni semmibe, amíg ezt le nem kerekítettem. Úgyhogy még idén véget ér a Fordíts hátat a fénynek!, most már tényleg, aztán jöhet valami egészen új. With that being said, azért nem akarok mostohán bánni ezzel a sztorival sem, és igyekszem a lehető legtöbbet kihozni a végéből is.
  • A "valami egészen új" Ami biztos, hogy lesz egy új történet. Körülbelül másfél éve megálmodtam már, azóta is csak a csíráit dédelgetem, és mondogatom magamnak, hogy előbb befejezem a már futó történetet, mint a rendes emberek, aztán kezdek egy újabba. Életemben először talán sikerül is betartani ezt. Viszont nem csak egyetlen hosszú történetet szeretnék felrakosgatni ide. Hanem rövidebb történeteket is. Novellákat. Szösszeneteket. Agymenéseket. Majd kialakul.
  • A dizájn  Ha van valami, amivel még kevésbé tudok azonosulni, mint a történettel, amit épp befejezni próbálok, akkor az a blog jelenlegi kinézete. Nem mondom, hogy ez már egyáltalán nem én vagyok, de ha ránézek, egyértelműen érzem, hogy nem ez a megfelelő környezet az agyszüleményeimnek. Úgyhogy ezzel mielőbb kezdeni fogok valamit. Amint lesz energiám bíbelődni a tervezőfelülettel. Hol van már a régi, egyszerű, átlátható felület? Cöh.
Ezek lennének a legfontosabb pontok, amik eszembe jutottak ezen a kései órán, és amiket kicsit a magam érdekében is írtam, hogy legyen mihez igazodnom. Egy szó mint száz, visszatértem, és most tényleg maradni is akarok:)
Winter


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése